Aasta prioriteedid

Prioriteet kooli õppekasvatustöös:
KAASAVA HARIDUSE AASTA
MITMEKÜLGSETE VÕIMALUSTEGA ÕPPIJA ARENGUT JA TOIMETULEKUT TOETAV ÕPIKESKKOND

Eesmärk: Õppe- ja kasvatustöö omavaheline lõimingu seotus aasta teemaga- Kaasav haridus.
Eesmärgiks on teadlikkuse ja sallivuse suurendamine, et kõik õppijad saaksid õppida ja areneda hoolivas ja nende arengut toetavas keskkonnas, kus neid ümbritseb heatahtlik kogukond.
Peame oluliseks, et kõigile hariduslike erivajadustega lastele ja noortele on loodud neile sobivad õpivõimalused ja tagatud vajalik tugi igas haridusastmes

Õppijat toetav õpikeskkond:
Alternatiivkommunikatsiooni metoodika (PCS pildid) rakendamine.
Liikumist toetavad abivahendid. Tingimuste loomine vaikseks tegevuseks, mõtisklemiseks, rahunemiseks PPR-s jm.
Õuesõppe tingimuste parendamine- liikumispuudega õppijale õuesõppe mööbel.
Õppija kaasamine koolielu korraldamisse – omaalgatuse ja ettevõtlikkuse toetamine.
Muu kodukeelega õpilaste eesti keele keeleõppe korraldamine.
Erasmus+ projektis osalemine keelelis-kultuurilise kogemuse saamiseks ja keeleõppe praktikate uuendamiseks.
Õppija vaimse tervise teadlikkuse tõstmine- terviseteemade käsitlemine ainetundides, klassijuhatajatundides.
Tugiteenuste ja huvitegevuse lõimimine kooli päevakavaga.
Reguleeritav mööbel. Vaikusepesad, raskustekid. SMART tahvlid.

Õppe- ja kasvatustööd toetavate programmid (Erasmus+, Roheline kool, õppeaed, KIK, Liikuma Kutsuv Kool jms).
Hoolivusgrupi metoodika rakendamine (TBRI).