| MITMEKÜLGSETE VÕIMALUSTEGA ÕPPIJA ARENGUT JA TOIMETULEKUT TOETAV ÕPIKESKKOND
ÕPPIJAST LÄHTUV ÕPIKESKKOND JA ÕPPEKORRALDUS ARVESTAB ÕPPIJA ERIPÄRA JA VAJADUSI
Eesmärk: Õppe- ja kasvatustöö omavaheline lõimingu seotus aasta teemaga- Kaasav haridus.
Eesmärgiks on teadlikkuse ja sallivuse suurendamine, et kõik õppijad saaksid õppida ja areneda hoolivas ja nende arengut toetavas keskkonnas, kus neid ümbritseb heatahtlik kogukond.
Peame oluliseks, et kõigile hariduslike erivajadustega lastele ja noortele on loodud neile sobivad õpivõimalused ja tagatud vajalik tugi igas haridusastmes
Õppijat toetav õpikeskkond:
Alternatiivkommunikatsioonimetoodika rakendamine rühmades.
Lasteaia liikumistegevuste võimaluste laiendamine- rattasõiduõpetus, suusatamine.
Väärtustada kultuurilist identiteeti sidudes erinevast rahvusest inimesi.
Muu kodukeelega laste eesti keele keeleõppe korraldamine.
Tugiteenuste ja huvitegevuse lõimimine lasteaia päevakavaga.
Lasteaias töötab erialaselt pädev, elukestvas õppes osalev, ettevõtlik, uuendusmeelne ja õppija arengut toetav töötaja.
Õpetööd toetavad programmid ja projektid:
Õppe- ja kasvatustööd toetavate programmide (Rohelise Kooli, õppeaed, KIK, Liikuma Kutsuva Kooli, Tervisenõukogu, Kiusamisest vabaks, jms) sidumine õppekavaga.
|